És a dir, la mestra utilitza les fotos dels nens com a element identificatiu per als nens i les associa a altre element, com pot
ser el caseller on guarden les feinetes. O les posa al costat del nom del nen
per a que comencin a aprendre les lletres del seu nom, o a sobre de la inicial de cada nen.
O sigui, amb elles ha creat nombrosos recursos útils per al funcionament de la vida diària, com les targetes per als racons i dir en quin racó es troba jugant cada nen, o simbòliques per als nens, com les que es troben al trenet dels mesos del any on es representa en quin mes és l’aniversari de cada nen o els pastissos que simbolitzen quants anys tenen els infants i es representa també el trasllat del pastís dels tres anys al dels quatre anys.
O sigui, amb elles ha creat nombrosos recursos útils per al funcionament de la vida diària, com les targetes per als racons i dir en quin racó es troba jugant cada nen, o simbòliques per als nens, com les que es troben al trenet dels mesos del any on es representa en quin mes és l’aniversari de cada nen o els pastissos que simbolitzen quants anys tenen els infants i es representa també el trasllat del pastís dels tres anys al dels quatre anys.
En altres paraules, amb les
fotografies, que són elements molt identificatius per als nens, es poden
treballar infinitat d'esdeveniments si es fa de forma acurada i havent-ho reflexionat
anteriorment.
No hay comentarios:
Publicar un comentario